سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ
پپسی - زمزم ولایت
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پپسی :
برای نوشابه ی پپسی باید دقت بیشتری خرج داد . پپسی مخفف جمله ی انگلیسی :
Pay Every Penny to   Save Israel 
یعنی هر پنی را برای تامین اسرائیل بپردازید

پپسی

درکشوری مسلمان ، ما نوشابه های پپسی را می نوشیم بی خبر از اینکه  ریال به ریال آن تبدیل به گلوله هایی می شود که در سینه کودکان ، برادران و خواهرانمان در فلسطین می نشیند و نه تنها اینگونه است بلکه دشمن خود را تقویت می کنیم .
مواردی که در رد سخن من مطرح می شود این است که  اینها ساخت اسرائیل نیستند در همین ایران خودمان در مشهدالرضای خودمان تولید میشود !
جواب : اگر توجه کنیم روی همین نوشابه ها نوشته شده تحت لیسانس کوکا و یا پپسی یعنی فرمول ، مواد اولیه را از شرکت اصلی میگیرند و در ازای اینها قرار دادی منعقد می شود و پولی به طرف حساب داده می شود .

در ضمن نوشابه های فانتا و سپرایت تحت لیسانس کوکا و همچنین نوشابه ی میرندا تحت لیسانس پپسی می باشد !!

در آخر جمله ای از امام خمینی رحمة الله که این ایام مختص به ایشان می باشد :
«شما از خواب هایی که برای این کشورها دیده اند اطلاع ندارید ، اینجانب کرارا خطر دولت اسرائیل و عمال آن را به ملت گوشزد کردم که باید مقاومت منفی کنند و از معاملات با آنها احتراز جویند. »
استفتائات مقام معظم رهبری :
س 262 : آیا وارد کردن و ترویج کالاهای اسرائیلی جایز است ؟
واجب است افراد از وارد کردن و ترویج کالاهایی که دولت حقیر اسرائیل از ساخت و فروش آن  منتفع می شود خودداری کنند .س 263 : آیا برای مسلمانا خرید کالاهای اسرائیلی که در سرزمین اسلامی به فروش می رسند جایز است ؟
بر آحاد مسلمین
واجب است که از خرید و استفاده از کالاهایی که سود تولید و فروش آنها عاید صهیونیست ها که با اسلام و مسلمین در حال جنگ هستند ، می شود ، اجتناب کنند .



برچسب‌ها: محصولات رژیم صهیونیستی در ایران

[ یادداشت ثابت - جمعه 91/2/16 ] [ 10:56 عصر ] [ سرباز ولایت ]

[ نظر ]