سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ
تولید داخلی - زمزم ولایت
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقام معظم رهبری با تدابیر داهیانه خودنسبت به نامگذاری سالها همواره از مدت ها قبل شرایط خاص کشوری و جهانی را رصد کرده و هشدارهای لازم را به مسئولین و دست اندرکاران می دهند از جمله اینکه در 13مهرماه 1390در جمع نخبگان جوان در خصوص حمایت از سرمایه ایرانی و مصرف داخلی فرمودند:

" دستگاههای دولتی باید جزم و عزم داشته باشند بر اینکه جز تولیدات داخلی(در آن مواردی که تولید داخلی وجود دارد)هیچ چیز دیگر مصرف نکنند.یعنی واقعاً در محصولاتی که مشابه داخلی دارد مطلقاً ممنوع بشوند که از خارج چیزی وارد نکنند... اگر مدیران ما،عزم را جزم کنند برای اینکه محصول ایرانی را،تولید ایرانی را بکار گیرند،هم تولیدات با کیفیت هست،هم خود اینکار موجب میشود که در تولیدات داخلی کیفیت بالا برود. این کار را حتماً انجام بدهند."

همه ما میدانیم که اجرای فرمان ولایت در هر شرایطی واجب است بویژه در شرایط حساس فعلی که دشمن با توطئه بزرگ اقتصادی تلاش می کند ملت ما را بزانو درآورد تکلیف ما در اجرای این فرمان و فتوی مضاعف است.

به نظر شما آیا این کار سنگینی است که خودمان را مجاب به استفاده از کالای تولید داخل نماییم؟هر چند تولیدکنندگان نیز باید تمام همت خود را در راستای بالا بردن کیفیت بکار گیرند .


[ یادداشت ثابت - شنبه 91/1/6 ] [ 11:17 صبح ] [ سرباز ولایت ]

[ نظر ]