سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ
زمزم ولایت
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقیم لندن بود،تعریف میکرد که روزی شوار تاکسی می شود و کرایه را می پردازد.راننده بقیه پول را که برمی گرداند 20سنت اضافه تر میدهد!می گفت:چند دقیقه ای با خودم کلنجار رفتم که 20سنت را برگردانم یا نه؟آخر سر بر خودم پیروز شدم و پول اضافه را پس دادم و گفتم آقا این را اضافه دادی...گذشت و به مقصد رسیدیم.

اسلام=20سنت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

موقع پیاده شدن راننده سرش را بیرون آورد و گفت :آقا از شما ممنونم.پرسیدم بابت چی؟ گفت: میخواستم فردا بیایم مرکز شما ومسلمان شوم ،اما هنوز کمی مردد بودم .وقتی سوار ماشین شدید خواستم شما را امتحان کنم.با خودم شرط کردم اگر 20سنت را پس دادید،بیایم.فردا خدمت می رسیم!تعریف می کرد:تمام وجودم دگرگون شد .حالی شبیه غمش به من دست داد.من مشغول خودم بودم ،در حالی که داشتم تمام اسلام را به 20سنت میفروختم.!!!

حال ما کجای کاریم؟؟؟ توی یکی از سایتها شرکتی تبلیغ فروش اجناسش را با تخفیف ویژه به نفع زلزله زدگان آذربایجان کرده بود خیلی فکر کردم و با خودم گفتم مرد حسابی!!شما اگر دلسوزی نمی خواد اجناستو با تخفیف به مردم بفروشی که به دست خریدار نمیرسه که هیچ! شاید به دست زلزله زده بی نوا هم نرسه .اگه راست میگی خودت هر چی دوست داری بفرست و لازم به تبلیغ هم نیست.

اسلام را چند میفروشیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



برچسب‌ها: اسلام را چند می فروشیم؟؟؟

[ یادداشت ثابت - پنج شنبه 91/6/3 ] [ 1:31 عصر ] [ سرباز ولایت ]

[ نظر ]



برچسب‌ها: عیدفطر

[ یادداشت ثابت - شنبه 91/5/29 ] [ 12:19 صبح ] [ سرباز ولایت ]

[ نظر ]

[ یادداشت ثابت - پنج شنبه 91/5/27 ] [ 9:49 صبح ] [ سرباز ولایت ]

[ نظر ]

پیام رهبر معظم انقلاب در پی حادثه زلزله در آذربایجان (1391/05/22 - 22:45)
 
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی حادثه تلخ زلزله در منطقه شمال غرب کشور با صدور پیامی برای خسارت دیدگان و بازماندگان این حادثه صبر و اجر مسالت کردند.
متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
حادثه ی تلخ زلزله ی آذربایجان مایه ی اندوه عمیق گردید. رحمت خداوند بر درگذشتگان و شفای عاجل برای مصدومان و صبر و اجر برای بازماندگان و خسارت دیدگان را از خداوند متعال مسألت میکنم.
لازم است مسئولان محترم و عموم ملت عزیز مساعی خود را برای کاهش آلام این عزیزان به کار برند.
والسلام علیکم و رحمه الله
سیّدعلی خامنه ای
22/مردادماه/1391


برچسب‌ها: پیام رهبر معظم انقلاب

[ یادداشت ثابت - دوشنبه 91/5/24 ] [ 1:25 صبح ] [ سرباز ولایت ]

[ نظر ]

در شبهایی از ماه مبارک رمضان قرار گرفته ایم که از شهرت خاصی برخوردارند شبهایی که همان حدیث مشهور نبوی بیشتر از هر روز ماه مبارک رمضان جلوه نمایی میکند: "ماه رمضان ماهی است که روزهایش بهترین روزها؛شبهایش بهترین شبها،ساعتهایش بهترین ساعتها و ..."

شبهای قدر

شبهایی که دعا در اجابت از هر لحظه ای پیشی گرفته تا بندگان خدا دست به حاجت بردارند و اوج بندگی و خلوص را در درگاه خداوند متعال به نمایش بگذارنداجابت دعا و رسیدن به حاجت شرایطی دارد اما مسئله ای که عنوان کردنش برایم مهمتر از هر چیز است این است که باید برای دعا و گرفتن حاجت دلها را از کینه و کدورت نسبت به هم پاک کنیم از هم حلالیت بطلبیم و از تقصیر هم بدون هیچ بحث و جدلی بگذریم ...

ببینید خداوند چقدر نسبت به بندگانش رئوف و مهربان است که از گناه ما به راحتی در این شبهای عزیز میگذرد گذشته هایمان را به رُخمان نمیکشد  و قول استجابت درخواستهایمان را به ما میدهد؟حال که خدای به این بزرگی و عظمت اینگونه ما را مورد لطف و رحمت خودش قرار می دهد ما چرا سنگدلی کنیم و از گناه و تقصیر همنوعمان نگذریم ؟؟؟پس چه مقصر باشیم چه نباشیم عالیست اگر پیش قدم شویم و بعد دست به دعا برداریم تا خداوند خشنودتر اجابتمان کند.



برچسب‌ها: بهترین شبها

[ یادداشت ثابت - سه شنبه 91/5/18 ] [ 6:31 عصر ] [ سرباز ولایت ]

[ نظر ]

نبی مکرم اسلام فرمودند: کسى که دلش مى‏خواهد عمرش طولانى شود و روزى‏اش فراخ و گسترده گردد، باید به پدر و مادرش نیکى کند، چون رسیدگى به آنان، طاعت حق محسوب میگردد. حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی جاودان در ادامه مباحث اخلاقی خود در ماه مبارک رمضان درباره «صله رحم» نکاتی را بیان کرد که در پی می‌آید.

رحم کسی است که با انسان پیوند خونی دارد، مثل پدر و مادر و برادر و خواهر و عمو و عمه و فرزندان آن ها، صله با رحم به معنای پیوند با کسانی است که با انسان خویشاوندی نسَبی دارند، نه خویشاوندی سببی، و صله در برابر قطع است که قرآن از آن سخن گفته است: «یَقطعونَ ما أمرَ اللهُ بهِ أن یوصَل »(بقرة: 27) آنها پیوندهایی را که خدا دستور داده برقرار سازند، قطع می کنند.

گرچه بسیاری از مفسران این آیه را ناظر به خصوص قطع رحم و بریدن رابطه خویشاوندی دانسته‌اند، ولی دقت در مفهوم آیه نشان می‌دهد که معنی وسیع‌تر و عمومی‌تری دارد که مسئله قطع رحم یکی از مصداق‌های آن است.

در آیات دیگری از قطع رحم به طور صریح سخن گفته شده است: «فهَل عَسَیتم أن توَلیتم ان تفسِدوا فی الأرض و تقطعوا أرحامَکم»(محمد: 22) پس اگر [از خدا و پیامبر] روی‌گردان شوید آیا از شما جز این انتظار می‌رود که در زمین فساد کنید و قطع رحم نمایید؟ به دلیل این آیات و روایات فراوانی که در این باب وجود دارد علما و فقها صله رحم را واجب و قطع رحم را گناه کبیره می‌دانند. در رأس صله رحم، صله با پدر و مادر است که از همه نزدیکترند.

البته صله به معنای تنها به دیدن رفتن نیست. بلکه همه انواع خدمت و احترام و تواضع نیز نسبت به پدر و مادر و خویشان می‌باشد. قال النّبىّ صلى الله علیه و آله: «من سرّه أن یمدّ له فى عمره ویبسط فى رزقه‏ فلیصل أبویه فإنّ صلتهما طاعة اللَّه». نبی مکرم اسلام فرمودند: کسى که دلش مى‏خواهد عمرش طولانى شود و روزى‏اش فراخ و گسترده گردد، باید به پدر و مادرش نیکى کند، چون رسیدگى به آنان، طاعت حق محسوب مى‏گردد.

در پاره ای از روایات اشاره ای به انواعی از صله رحم وجود دارد. از جمله: از امام صادق علیه السلام نقل کرده اند که فرمود: «صِل رَحِمَک و لو بشَربَةٍ مِن ماء و أفضلَ ما یوصَلُ به الرّحِم کفّ الأذی عنها»؛ با خویشاوندان خویش، حتی با جرعه‌ای از آب پیوند بر قرار کن و البته بهترین نوع صله رحم اینست که آزاری را از ایشان دور کنی.

یا از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم نقل می کنند که فرمود: «صِلوا أرحامَکم و لو بالسّلام »با ارحامتان پیوند برقرار کنید هرچند با یک سلام کردن باشد. این جرعه آب یا سلام نمونه‌هایی از پیوند و صله با خویشاوندان است.

دعا برای خویشاوندان، زیارت به نیابت آنها، صدقه دادن برای سلامتیشان و کمک مالی و جانی و زبانی در گرفتاری‌های آنها، دیدار گاه و بیگاه، دیداری که برای آنها زحمت و آزار به بار نیاورد بلکه خوشحالشان کند، موارد دیگری از صله است.(http://ramezan.com/?p=1550)



برچسب‌ها: نیکی به پدر و مادر

[ یادداشت ثابت - پنج شنبه 91/5/13 ] [ 3:9 عصر ] [ سرباز ولایت ]

[ نظر ]

چقدر خنده دار :

که خوندن یک صفحه  و یا یک خط از قرآن سخته اما خوندن صد سطر از پرفروشترین کتاب و رمان دنیا آسون!!!

چقدر خنده دار :

که برای عبادت و امورات مذهبی هیچ وقت زمان کافی در برنامه روزمره خود پیدا نمی کنیم اما بقیه برنامه ها (دیدن فیلم و فوتبال و برنامه های ورزشی و رفتن به مراسم عروسی  و ...)را سعی می کنیم تا آخرین لحظه هم به تماشا بنشینیم و انجام بدیم!!!

چقدر خنده دار :

که تلاش میکنیم صندلی های ردیف جلوی یک کنسرت یا مسابقه را از دست ندهیم ولی اگر به نماز جماعت هم بریم ترجیح میدیم آخرین صف رو انتخاب کنیم!!!

خیلی خنده دارتره که :

خیلی ها میخوان بدون اینکه کار در راه خدا انجام بدن به بهشت برن!!!

به نظر شما اینطور نیست؟؟؟



برچسب‌ها: چقدرخنده دار

[ یادداشت ثابت - شنبه 91/5/1 ] [ 12:8 صبح ] [ سرباز ولایت ]

[ نظر ]

<      1   2   3   4   5   >>   >